menuordersearch
limoooo.ir

پرسش های متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.

چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می‌نمایید.

به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می‌رسد ؟

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های ليمو است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

روش های ارسال کالا چگونه است ؟

با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می‌شود که به خواست خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید :

  • اسنپ
  • تیپاکس

همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص می‌شوند.

چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟

برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:

  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت " آدرس های ارسالی " به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک " جعبه آدرس ها " به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.
حداکثر زمانی که کالا سفارش داده شده به دست مشتری میرسد چقدر است؟

 

ارسال سفارشات از طریق شرکت پست یا تیپاکس ایران انجام شده. پس از 48  ساعت از زمان ثبت سفارش با استفاده از کد رهگیری می‌توانید وضعیت مرسوله خود را در سامانه اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir پیگیری کنید. بین سه تا هفت روز کاری سفارش به دست شما خواهد رسید.

 

آیا امکان خرید عمده از سایت ایواز پلاس وجود دارد؟

 

امکان ثبت سفارش با تعداد بالا در سایت ليمو وجود دارد اما از آنجایی که ثبت سفارش به صورت سیستمی است تخفیف خرید عمده بر روی این سفارش وجود ندارد. برای آنکه از تخفیف خرید عمده ليمو برخوردار شوید با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید.

آیا می‌توان به نام شخص دیگری با حساب کاربری خود ثبت سفارش کرد؟

 

بله. در هنگام ثبت سفارش در قسمت تکمیل مشخصات، اطلاعات مربوط به شخص مورد نظر را وارد کنید.

کد رهگیری مرسوله را چگونه به دست آوریم؟

 

در حال حاضر 24 الی 48 ساعت پس از خرید، تحویل بسته از طرف ليمو  به اداره پست، کد رهگیری مرسولات به شماره ای که در زمان ثبت نام در سایت وارد کرده اید پیامک می‌شود.

دقت کنید برای آنکه کد پیگیری مستقیما در اختیار خودتان قرار گیرد حتما شماره ای را در سایت وارد کنید که متعلق به خودتان است و یا در اکثر مواقع در دسترستان باشد.

آیا ارسال کالا به صورت رایگان است؟

 

سیاست های قیمت گذاری در ليمو منطبق بر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده است. تا جای ممکن برای ایجاد یک تجربه لذت بخش از خرید اینترنتی از ليمو  سعی شده تا پایین ترین قیمت های قابل تصور را برای کالا های ارائه شده در مجموعه آقاي ليمو در نظر بگیریم

سفارشات شهرستان صرفا با تیپاکس و تهران با اسنب یا تیپاکس به صورت پس کرایه ارسال خواهد شد

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی هزینه از حساب مشتری کم شود؟

 

در مواردی در زمان انجام فرایند پرداخت ممکن است سیستم بانکی قطع و پرداخت به حساب مقصد ناموفق باشد. نگران نباشید در این حالت پول شما در حساب میانی بانک قرار می‌گیرد و خود بانک طی 72 ساعت بعد از پرداخت، پس از انجام بررسی های لازم، پول را به حساب شما برگردانده و این مغایرت را رفع می‌کند. در صورتی که پس از طی این مدت پول به حساب شما برنگشت با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت ليمو  تماس بگیرید تا پس از بررسی گروه مالی این مجموعه پول به شماره کارت معرفی شده از سمت شما واریز شود

چطور می‌توان مطمئن بود که خرید از طریق سایت ليمو اطمینان بخش خواهد بود و کالا به دست مشتریان خواهد رسید؟

 

در کنار سابقه درخشان و تجربه فراوان و اعتمادی که در طول سال های فعالیت ليمو  به واسطه همراهی شما مشتریان عزیز برای مجموعه ليمو  ساخته شده است،

داشتن نماد اعتماد الکترونیک اینماد این اطمینان را به شما خواهد داد که صحت و صداقت فعالیت سایت به صورت مداوم توسط مراجع ذیربط مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت بروز هرگونه مشکلی مجموعه آقاي ليمو پاسخگو خواهد بود

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی در ليمو وجود دارد؟

 

در حال حاضر تنها راه های خرید از مجموعه ليمو، سایت این فروشگاه است و امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.

آیا سایت ليمو هم دارای نماد Enamad (ای نماد) است؟

 

بله.

تمامی سایت های دارای این نشان مجوز های لازم را از سازمان های مربوطه دریافت کرده اند و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند. در انتهای صفحه اصلی سایت می‌توانید نشان اینماد را مشاهده کنید.