ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی هزینه از حساب مشتری کم شود؟
در مواردی در زمان انجام فرایند پرداخت ممکن است سیستم بانکی قطع و پرداخت به حساب مقصد ناموفق باشد. نگران نباشید در این حالت پول شما در حساب میانی بانک قرار میگیرد و خود بانک طی 72 ساعت بعد از پرداخت، پس از انجام بررسی های لازم، پول را به حساب شما برگردانده و این مغایرت را رفع میکند. در صورتی که پس از طی این مدت پول به حساب شما برنگشت با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت ليمو تماس بگیرید تا پس از بررسی گروه مالی این مجموعه پول به شماره کارت معرفی شده از سمت شما واریز شود