menuordersearch
limoooo.ir

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی هزینه از حساب مشتری کم شود؟

یکشنبه سوم بهمن ۰۰
(0)
(0)
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی هزینه از حساب مشتری کم شود؟

 

در مواردی در زمان انجام فرایند پرداخت ممکن است سیستم بانکی قطع و پرداخت به حساب مقصد ناموفق باشد. نگران نباشید در این حالت پول شما در حساب میانی بانک قرار می‌گیرد و خود بانک طی 72 ساعت بعد از پرداخت، پس از انجام بررسی های لازم، پول را به حساب شما برگردانده و این مغایرت را رفع می‌کند. در صورتی که پس از طی این مدت پول به حساب شما برنگشت با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت ليمو  تماس بگیرید تا پس از بررسی گروه مالی این مجموعه پول به شماره کارت معرفی شده از سمت شما واریز شود

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر